Dodací podmínky

Chtěli bychom Vás informovat, že všechny objednávky provedené do 13.00 hod. jsou v následující pracovní den zavážené kurýrní službou. Dále Vás prosíme, abyste nám během registrace poskytli Vaše telefonní číslo a také abyste během procesu objednávání uvedli telefonní číslo na osobu, která převezme objednávku! Žádáme Vás, abyste při procesu objednávání uvedli takovou adresu, na které se budete v další pracovní den zdržovat a budete moci převzít objednávku. Při poskytnutí špatné adresy zabere přesměrování objednávky na jinou adresu + 1 pracovní den!

Žádáme naše zákazníky, aby v případě, že zboží převezme jiná osoba, uvedli jméno této osoby při procesu objednávání, protože kurýrní služba není povinna vydat balík osobě, jejíž jméno se nenachází na objednávce.

Kurýrní služba GLS rozváží objednávky v rámci celého Česka za jednotnou cenu 130 Kč (v případě balíků do 40kg). Cena objednávky a poplatek za dopravu se platí vždy kurýrovi při převzetí objednávky. Cena objednávky a poplatek za dopravu jsou vždy uvedeny na obalu objednávky.

Po odeslání objednávky se o jejím stavu můžete informovat prostřednictvím GLS zákaznické služby:
Centrální zákaznická služba GLS je k dispozici v pracovních dnech od 7.00 – 20.00

Kontakt GLS pro příjemce: +420 840 123 456

nebo se můžete informovat o stavu Vaší objednávky prostřednictvím online sledování zásilky.

Pokud při přebírání Vaší objednávky vidíte, že je otevřená nebo poškozená, odmítněte její převzetí a urychleně kontaktujte naši zákaznickou linku!

Při nákupu v hodnotě do 2000,- Kč je cena poplatku za dopravu s dobierkou 130,- Kč
Při nákupu v hodnotě nad 2000,- Kč je doprava zdarma!

Duležité: včelí mateří kašička nemuze byt bez chlazení více než 24 hodin, za to Vam ji posleme v chlazeném baleni. Baliky posíláme pouze pondělky, úterky a středy, aby kurýr GLS jejich věděl doručit maximalne v pátek. Cena chladného balení je v ceně.

Objednávky předáváme kurýrní službě od pondělí do stredy, v těchto dnech uzavíráme objednávky ve 13. hodin a kontrolujeme provedené bankovní převody. Doručovací dny jsou tedy tím pádem od stredy do pátku, kromě svátků.

Pokud si objednáte zboží na našich stránkách v pátek, zboží bude předáno kurýrní službě až v pondělí, a bude Vám doručeno v úterý. V případě, že by Vám nevyhovoval určitý den nebo určitá doba doručení objednávky, žádáme Vás, abyste to uvedli do poznámek při procesu objednávání. Do poznámek při procesu objednávání uveďte také jakékoliv jiné informace, které mohou usnadnit doručení Vaší objednávky. Jako místo doručení slouží Vaše domácí adresa, nebo adresa Vaší práce. Žádáme Vás, abyste uvedli takovou adresu, na které Vás kurýrní služba zastihne co nejpravděpodobněji. V případě doručení objednávky do Vaší práce prosím uveďte i název firmy.

Žádáme Vás, abyste uvedli takovou adresu, kde můžete převzít objednávku během dne, abyste byli schopni co nejdříve zajistit vhodné podmínky pro skladování produktu.

Doručení objednávek probíhá v pracovní dny mezi 8.00 – 17.00 hod.

Flexibilní doručení

Tři pokusy pro doručení! I při prvním pokusu o doručení lze v některých městech (informujte se na zákaznické lince) požádat o doručení objednávky po pracovní době, tedy v době od 17.00 do 20.00. Při převzetí Vaší objednávky kurýrní službou Vás informujeme prostřednictvím e-mailu, že v následující pracovní den bude Vaše objednávka vyexpedována kurýrní službou. Tento e-mail obsahuje také číslo objednávky a celkovou částku k úhradě. V den doručení Vaší objednávky Vám pošleme sms zprávu (mezi 8.00 – 9.00), která bude obsahovat telefonní číslo na kurýra, který Vám doručí v ten den objednávku, telefonní číslo zákaznické linky GLS a také Vás v sms zprávě informujeme o přibližném čase doručení Vaší objednávky. V případě, že Vás kurýr nezastihne v daný čas na Vámi uvedené adrese, zašleme Vám e-mail, který bude obsahovat odkaz, přes který si můžete dohodnout s kurýrní službou nové datum, čas, případně místo doručení a také se dohodnout na osobním odběru v nejbližší GLS centrále.

Pokud nepřevezmete Vaši objednávku ani při třetím pokusu o doručení, ztratíte nárok na převzetí objednávky. V takovém případě se objednávka okamžitě vrací k nám, aby se ochránil obsah objednávky.
Naše firma má právo nezaslat žádnou jinou objednávku poté, co zákazník nepřebere svou objednávku! Dále máme právo vyúčtovat zákazníkovi cenu dopravy!